Vasara - atostogų metas!
PLAČIAU
Treniruotės
ANTICELIULITINĖS TRENIRUOTĖS
Pirmadieniais, Trečiadieniais, Penktadieniais
Treniruotė skirta visam kūnui: pečiams, rankoms, juosmeniui, pilvui, nugarai, klubams, kojoms. Atliekant pratimus veiksmingai treniruojami gilieji raumenys, dailėja figūra.
ANTICELIULITINĖS TRENIRUOTĖS
Pirmadieniais, Trečiadieniais, Penktadieniais
KALANETIKA
Kasdien
Treniruotė skirta visam kūnui: pečiams, rankoms, juosmeniui, pilvui, nugarai, klubams, kojoms. Atliekant pratimus veiksmingai treniruojami gilieji raumenys, dailėja figūra.
KALANETIKA
Kasdien
JOGA
Antradieniais, Ketvirtadieniais, Sekmadieniais
Treniruotė skirta visam kūnui: pečiams, rankoms, juosmeniui, pilvui, nugarai, klubams, kojoms. Atliekant pratimus veiksmingai treniruojami gilieji raumenys, dailėja figūra.
JOGA
Antradieniais, Ketvirtadieniais, Sekmadieniais
KŪNO DIZAINAS
Antradieniais, Trečiadieniais, Ketvirtadieniais
Treniruotė skirta visam kūnui: pečiams, rankoms, juosmeniui, pilvui, nugarai, klubams, kojoms. Atliekant pratimus veiksmingai treniruojami gilieji raumenys, dailėja figūra.
KŪNO DIZAINAS
Antradieniais, Trečiadieniais, Ketvirtadieniais
PILATES
Pirmadieniais
Treniruotė skirta visam kūnui: pečiams, rankoms, juosmeniui, pilvui, nugarai, klubams, kojoms. Atliekant pratimus veiksmingai treniruojami gilieji raumenys, dailėja figūra.
PILATES
Pirmadieniais
BODY TONING + PRESS
Sekmadieniais
Treniruotė skirta visam kūnui: pečiams, rankoms, juosmeniui, pilvui, nugarai, klubams, kojoms. Atliekant pratimus veiksmingai treniruojami gilieji raumenys, dailėja figūra.
BODY TONING + PRESS
Sekmadieniais
TABATA
Antradieniais, Trečiadieniais, Ketvirtadieniais
Tai intervalais atliekami pratimai, stengiantis atlikti kuo teisingiau ir kuo daugiau kartų vienu metu. Ši treniruotė skirta širdies ir kraujagyslių sistemos, poodinio riebalų sluoksniui mažinimui.
TABATA
Antradieniais, Trečiadieniais, Ketvirtadieniais
UPB + PRESS
Šeštadieniais
Jėgos treniruotė, stiprinanti viršutinės kūno dalies ir pilvo raumenis.
UPB + PRESS
Šeštadieniais
Treneriai
AEROBIKA
EDITA BAŠKIENĖ
Meninės gimnastikos sporto meistrė, daugkartinė Lietuvos čempionė, tarptautinių varžybų prizininkė. Aerobikos seminarų ir fiestų dalyvė. Aerobikos instruktore dirba nuo 1998 metų. Veda grupinius ir asmeninius pilateso užsiėmimus.VPU kūno kultūros fakulteto bakalaurė.
FITNESS
EGLĖ STASIUKAITYTĖ
Baigusi Vilniaus dailės akademiją (drabužių dizaino specialybę) ir trenerių parengimo programą VPU (suteikta atletinės gimnastikos trenerio kvalifikacija). Daugkartinė Fitnio ir kultūrizmo trenerių seminarų Lietuvos kūno kultūros akademijoje dalyvė, 1993-2005 m. nuolat dalyvavo IFBB ir WFF federacijų rengiamose moterų kūno fitneso varžybose. Kelis kartus Lietuvos ir Europos čempionė savo svorio kategorijoje, Pasaulio mėgėjų čempionatų prizininkė. Nuo 2006
FITNESS
TOMAS STŪGLYS
Kultūrizmo-fitneso instruktorius. Lietuvos kūno kultūros akademijos bakalauras. Daugkartinis Lietuvos, Baltijos šalių svarsčio kilnojimo čempionas, stipriausio Lietuvos moksleivio varžybų dalyvis.
JOGA
MILDA JASPONYTĖ
Hatha jogos instruktorė. Su joga susipažinusi prieš devynerius metus. Paskutinius penkerius metus aktyviai praktikuojanti ir dalyvaujanti jogos seminaruose. Respublikinėje jogos mokykloje baigusi pradedančiųjų ir pažengusiųjų jogos kursą.
AEROBIKA
GIEDRĖ KULIEŠYTĖ
Aerobikos instruktorė. Daugkartinė meninės gimnastikos varžybų dalyvė.
Aerobikos, kalanetikos ir pilateso seminarų dalyvė. Šiuo metu studijuoja LEU.
KALANETIKA
JELENA REVKO
Grupinių užsiėmimų instruktorė, dirba nuo 2006 m.
2007 m. gautas biologijos magistro laipsnis.
2008 m. Vilniaus pedagoginiame universitete baigusi sporto trenerių parengimo programą.
Gavusi klasikinės ir step aerobikos, jėgos treniruočių, pilateso ir kalanetikos seminaru sertifikatus.
PILATES
ILONA JANUŠYTĖ
Aerobika aktyviai kultivuoja jau 10 metų. Aerobikos, pilates seminarų dalyvė. Šokių įgudžius tobulino go-go, dance, funky, hip-hop, house, latin dance seminaruose
Kainos
Tvarkaraštis
Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis

ANTICELIULITINĖ 

8.00-8.50

 KALANETIKA

9.00-10.00

FIT BALL

8.00-8.45

KALANETIKA

9.00-10.00

ANTICELIULITINĖ

8.00-8.50

   

KALANETIKA

9.00-10.00

JOGA

10.30-11.30

KALANETIKA

9.00-10.00

JOGA

10.30-11.30

KALANETIKA

9.00-10.00

MT

11.00-11.55

BODY TONING

11.00-11.50 

MT

12.00-12.50

KŪNO DIZAINAS

12.00-12.50

ANTICELIULITINĖ 

12.00-12.50

KŪNO DIZAINAS

12.00-12.50

UPB+PRESS

12.00-12.50

KALANETIKA

12.00-13.00

KALANETIKA

12.00-13.00

KALANETIKA

17.15-18.15

KALANETIKA

17.15-18.15

KALANETIKA

17.15-18.15

KALANETIKA

17.15-18.15

KALANETIKA

16.15-17.15

 

JOGA

16.00-17.00

ANTICELIULITINĖ 

18.15-19.05

TABATA

18.30-19.25

KŪNO DIZAINAS

18.30-19.25

TABATA

18.30-19.25

UPB+PRESS

17.30-18.30

   

PILATES

19.15-20.00

KŪNO DIZAINAS

19.30-20.25

TABATA

19.30-20.25

KŪNO DIZAINAS

19.30-20.25

     
 

JOGA

20.30-21.30

 

JOGA

20.30-21.30

     
Nedrąsu pradėti?
Registruokites nemokamai konsultacijai




UAB „Sporto klubų sistema“

Įmonės kodas: 300029421
PVM kodas: LT100001067918
Mindaugo g. 14b LT-03225 Vilnius
+370 5 2659191
info@fitlife.lt

 

Atsiskaitomoji sąskaita SEB banke
LT587044060004474246

Partneriai